Jeesus sanoo: "Tule tyttöni, tule. Anna minä nostan sen tuskan sinusta pois. Minä puhallan liekin uudestaan henkiin. Se liekki sammui, koska vihollinen puhalsi sen sammuksiin, mutta minä olen suurempi kuin vihollinen. Se halusi sinun jäävän vangiksi sisimpääsi ja kärsivän, mutta minä olen tullut, että sinä saisit olla vapaa. Tule, minä otan sinut syliisi ja sinä saat huutaa kaiken sen tuskan ulos sinusta. Minä kestän kaiken sen tuskan. Anna sen tulla ulos sinusta. Minä rakastan sinua.

Minä haluan sulkea sinut syliini ja nostaa taakat pois harteiltasi, että voit taas olla se tyttö, joka kerran olit. Se tyttö, joka ei tiennyt mitä pelko, tuska ja ahdistus on. Se tyttö, joka nauroi kun oli onnellinen. Se tyttö, joka tunsi miltä tuntuu olla iloinen ja miltä tuntuu olla surullinen. Se oli ennen kuin sinun sieluusi hiipi kuin varkain tyhjyyden tunne. Tunne, ettet enää tiennyt miltä tuntuu olla iloinen tai miltä tuntuu nauraa tai itkeä. Et enää pystynyt tuntemaan muuta kuin ahdistusta ja pelkoa aamusta iltaan ja illasta aamuun. Mutta minä tahdon antaa sinulle levon. Minä tahdon antaa sinulle kaikki ne menetetyt tunteet takaisin.

Se liekki palaa jo, mutta se ei vielä näy. Luulet, että se on yhä sammuksissa, mutta se elämäniloinen tyttö hyppii ja nauraa jo. Se on kuin lumilyhty. Se valo on siellä lyhdyn sisällä, niin sitä voi nähdä. Voit vain tuntea sisimmässäsi sen lämmön. Minä puhalsin sen liekin eloon ja se elää, Usko minua, se elää jälleen."

 

Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu  1. Moos 2:7

.

lumilyhty-normal.jpg