Olin saanut Jumalalta niin paljon. Sisimmässäni ei ollut enää tyhjyyttä. Sisimmässäni soi uusi laulu. Laulu Herralle ja Kuninkaalleni. Olin saanut yhteyden siihen mikä minussa syvimmiltään oli totta. En ollut enää tyhjä lauta laineilla. Olin tuntenut olevani tyhjä surffilauta, joka ajelehtii tyhjänä aavalla merellä. Siinä ei ole matkustajaa. Nyt olin saanut laudasta kiinni ja punnertanut itseni sen päälle. Nyt seisoin siellä laudan päällä ja  katselin aavaa merta. Vieressä meni iso laiva, jossa oli paljon ihmisiä. He vilkuttivat sieltä mennessään. Vaikka olin nyt päässyt laudalle, olin silti yksin. Siellä ei ollut muita ihmisiä mutta olin onnellinen, koska Jeesus oli kanssani. Sain yksinäisyyden hetkissäni puhua Jeesukselle ja hän otti minut syliinsä ja silitti minun päätäni. Hän ei koskaan hylkäisi eikä jättäisi minua. Silti kaipasin yhteyttä muihin ihmisiin. En tiennyt kuinka päästä yksinäiseltä surffilaudalta isoon laivaan ja yhteyteen muiden kanssa.surffilauta-normal.jpg