Jumalan puhetta lapselleen: "Minä istun yhdessä sinun kanssasi siellä pimeässä nurkassa kun muut tanssivat. Kun sinä koet olevasi yksin. Minäkin koen olevani yksin. Kun sinä kärsit. Minäkin kärsin. Kun sinä suret. Minäkin suren. Minä samaistun sinun tuskaasi ja kipuusi. Minä istun sinun vieressäsi enkä lähde pois. Minäkään en tanssi jos sinäkään et tanssi Minä en iloitse jos sinäkään et iloitse. Minä otan sinua kädestä kiinni. Tule, nojaa minuun. Anna minun ottaa kaikki se kipu pois. Minä jaksan kantaa sen. Sinä et jaksa sitä kantaa. Minä jaksan kantaa sinut. Tule, lähdetään yhdessä kulkemaan kohti valoa. Kuljetaan askel kerrallan pois sielä pimeästä nurkasta. On aika nousta ylös ja ottaa askeleita eteenpäin. Yksi askel riittää. Se riittää. Tule, mennään eteenpäin.Sinä pääset pois sieltä yksinäisestä nurkasta. Minä autan sinua. Valo näkyy jo."

valo-normal.jpg