Minä etsin tietä, mutta en löydä. Minä seison metsän keskellä pienellä aukealla ja jokapuolella näkyy vain puita. Haluaisin löytää tien ulos. Minä olen eksynyt. Lähden päättömästi kävelemään johonkin suuntaan mutta aina vain ympärillä on pelkkiä puita. Miksi en löydä edes pientä polkua? Eikö täällä ole kukaan aikaisemmin kulkenut? Istahdan nurmelle syömään marjoja. Mietin ja rukoilen: "Auta minua löytämään tie ulos sisimpäni vankilasta!"

Minä katselen elokuvaa, jossa on joku minun näköiseni ja joka elää minun elämääni, mutta minä se en ole. Minä istun tässä ja vain katson. Se on joku toinen siinä elokuvassa, joka tekee sen kaiken. Minä itse olen kadonnut. Olen pudonnut pimeään kuoppaan enkä pääse sieltä itse ylös. "Jeesus, auta minua löytämään itseni, Auta minua löytämään se millainen todella olen, että voin alkaa itse elää omaa elämääni ettei minun tarvitse katsoa sivusta omaa elämätöntä elämääni"

metsa-normal.jpg