Minä otan vauhtia. Lähden ensimmäistä kertaa lentämään liitovarjolla. Minua jännittää. Vatsanpohjaa kutittaa. Minkäköhänlaista on lentää? Lähden juoksemaan. Askel askeleelta olen lähempänä reunaa, josta lentomatka alkaa. Vielä kaksi askelta. Vielä yksi ja nyt. Apua. Minä lennän. Minä lennän. Näen niin kauniin maailman alapuolellani. Voin tässä hetkessä elää ja nähdä kaiken yläpuolelta käsin. Ihmiset näyttävät niin pieniltä. Maisema on niin ihmeellisen kaunis. Kaikki on niin ihanaa ja olo on niin vapaa. Olen vapaa.  

http://www.youtube.com/watch?v=AM3QJ7156t0

Minä lennän. En ole enää yksin. Saan yhteyden toisiin ihmisiin. Voin mennä muiden mukaan. Tunnen oloni niin vapaaksi. Olo on niin kevyt. Voin vapaasti puhua ja kertoa hauskoja vitsejä. Jännitys ja kramppi sisimmästäni on poissa. En enää jännitä toisten kanssa puhumista ja olemista. Sisimpäni laulaa kun se saa ilmaista itseään. Minun ei tarvitse enää piiloutua itseni sisään. Itku on vaihtunut nauruksi. Olen iloinen kun saan olla oma itseni.  Voin kokea että olen yhtä toisten kanssa. He ovat minun ystäviäni. Pystyn olemaan naurava, huumorintajuinen, puhelias oma itseni. Haluan keksiä hassuja tempauksia. Istun muiden kanssa enkä enää ole hiljaa. Saan yhteyden toisiin. Muut ovat ystäviäni. En enää ole yksin. Tartun heitä kädestä kiinni ja teemme ison ympyrän ja tanssimme yhdessä. Minä elän. Minä olen vapaa.

Laskeudun liitovarjolla  maahan. Oli ihana lento, mutta nyt olen taas jälleen yksin. Se oli hetki, jolloin koin jotain erityistä, mutta nyt jälleen olen maassa enkä voi enää lentää. Tartun Jeesusta kädestä kiinni ja kävelemme kotia kohti. Kiitos Jeesus, että sinä olet kanssani elämäni huippukohdissa kuin myös aallonpohjissa. Sinä nostat, kannat ja pelastat tänään ja jokaisena päivänä. Minä halaan sinua Jeesus. Jonain päivänä kaikki on toisin ja voin todella olla vapaa, mutta tänään saan nojata olkapäähäsi ja tuntea, että sinä olet minun ystäväni eikä minun tarvitse olla koskaan yksin.