Mietin, että  miksi Jumala tuntuu niin pieneltä ja vihollinen niin suurelta. Sisimpäni kaipaa enemmän sinua Herra.

Jumala, minun Jumalani, sinua minä odotan. Sieluni janoaa sinua, ruumiini ikävöi sinua ja uupuu autiomaassa ilman vettä. Ps 63:1

Jeesus, missä sinä olet? Minä en löydä sinua. Minun sisimpäni on kuin kuiva autiomaa. Se ei löydä rauhaa. Se ei löydä tietä ulos. Missä on ovi, että pääsen ulos? Minä kaipaan raitista ilmaa. Minä avaan oven valkoinen mekko päälläni ja ulkoa puhaltaa lämmin tuuli ylleni. Sinä olet se lämmin tuuli. Sinä olet se raikas vesi, jota minun sieluni janoaa. Nyt saan hengittää puhdata, raitista ilmaa. Pidän käsiäni kohotettuina. Minä vedän syvään henkeä. Kaikki se pimeys ja ahdistus lähtevät pois kun sinun tuulesi puhaltaa ja valo täyttää kaikki sisimpäni huoneet. Missään ei ole enää pimeää. On vain valoa. On vain Sinä. Sinä ja minä. Siinä kaikki. Siinä kaikki mitä tarvitsen, mutta ovi on edelleen kiinni.  Ovi on edelleen kadoksissa. Minä etsin ja minä aion löytää.

Minä avasin armaalleni, mutta hän oli mennyt. Olin tuskaani kuolla -- hän oli poissa! Minä etsin häntä, mutta en löytänyt, minä kutsuin häntä, mutta hän ei vastannut. Laul l. 5: 6

En halua, että vihollinen saa nauraa minun tuskalleni. Tule Herra ja näytä voimasi ja suuruutesi Sillä sinä olet suurempi kuin tuska. Sinä olet suurempi kuin ahdistus. Sinä olet suurempi kuin mikään sairaus tai kipu. Sinä olet paljon suurempi kuin vihollinen. Tule Pyhä Henki ja näytä voimasi. Puhalla pois kaikki yksinäisyys ja anna minun löytää ovi, josta pääsen ulos ja yhteyteen toisten ihmisten kanssa. Minä näännyn nälkään yksinäni. Nälkään, joka syö sisintäni sisältä päin. Siihen nälkään, että joku näkisi minut juuri sellaisena kuin olen ja hyväksyisi minut sellaisena. Nälkään, että tulisin kuulluksi omana itsenäni ilman pelkoa ja kramppeja. Sisimmässäni on niin paljon pelkoa ihmisiä kohtaan ja kramppeja, joiden yli minä en pääse. Ne ovat kuin esteitä, vuoren kokoisia esteitä, jotka estävät yhteyden toisiin ihmisiin. Minä jään vuoren toiselle puolelle ja muut ovat toisella puolella. Haluaisin heittää ne vuoret mereen, mutta voimani eivät riitä. Minä en pysty siihen, mutta sinä Jeesus pystyt siihen. Anna minun olla aito ja avoin sinun edessäsi ja muiden ihmisten edessä. Anna minun kokea olevani elossa. En halua olla enää piilossa.  Kaipaan sinua Jeesus ja kaipaaan yhteyttä toisten ihmisten kanssa. Kiitos, että se päivä tulee kun saan avata oven ja juosta Jeesus sinun syliisi ja saan löytää tien toisten ihmisten luo, niin että voin tuntea, että tällainen minä todella olen ja että minut hyväksytään sellaisenaan. Ilman esittämistä. Ilman pelkoa. Kiitos Jeesus.

kadet-normal.jpg