Opin, että kaikki lähtee siitä, että saa kokea olevansa Jeesukselle arvokas ja rakas.

Rakkaani rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta ja jokainen joka rakastaa on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan. 1. Joh 4:7

Jumala näkee minut kuin suloisen vastasyntyneen vauvan. Vauva on niin ihana ja söpö, että häntä voisi jatkuvasti vain katsoa. Sitä ihmettä haluaisi vain pitää sylissä ja helliä. Hän on niin kaunis ja täydellinen. Kun hän nukkuu, niin toivoisi että hän jo pian heräisi, että saisin taas nähdä hänen katseensa ja seurustella ja syöttää häntä. Samoin Jumala näkee MINUT. Hän katselee minua kun nukun ja hän odottaa, että herään ja hän saa nähdä katseeni ja hän saa pitää minua, omaa ihmettään, omaa ”täydellistä” lastaan sylissään ja vain iloita kun lapsi on siinä hänen kanssaan. Kiitos isi!

Olen arvokas, olen rakastettu, olen tärkeä. Minun elämälläni on tarkoitus.

Rukoilin: ”Kiitos Jeesus, että sinä tulit ihmiseksi ja alensit itsesi. Kiitos, että näytit sydämesi ja sen millainen olet. Kiitos, että maksoit hinnan minusta, vaikka se kipua ja tuska oli niin suunnaton. Vihollinen kynti sinun selkäsi verille ja sinä kärsit sen kaiken minun vuokseni, rakkaudesta minuun. Sinun kätesi naulattiin ristille ja kipu oli suunnaton ja lopuksi vielä Isä joutui sinut hylkäämään minun vuokseni. Kiitos Jeesus suuresta, suuresta rakkauden osoituksesta minua kohtaan. Minä rakastan sinua Jeesus!”

Jeesus on ostanut minut kalliilla verellään. Minä olen kuin kallis taulu hänen seinällään, josta kaikki näkevät sen. Minä olen kuin kallis timanttosormus hänen kädessään ja hän haluaa pitää sitä esillä, että kaikki näkevät sen. Hän on ylpeä minusta. Hän ei häpeä minua.

 

ilman sinua

minulla ei
olisi paikkaa
minne mennä

ilman sinua

minulla ei
olisi vierelläni
ketään

ilman sinua

minulla ei
olisi mitään
muuta


kuin
yksinäisyys
pimeydessä
kaikuvat huudot
ikiroudan kylmyys
ja kirvelevät
kyyneleet

ilman sinua

minulla ei
olisi
enää syytä
jaksaa

kun tosiasiassa
sinä olet ainoa
joka minua
ymmärtää
kestää
rakastaa

ja ei tahdo
muuttaa muuksi

 

kuulethan
huutoni

jää
älä lähde
ikinä